LIJEČNICI

Poliklinika Victus

Iskustvo, znanje i etičnost

Dr. Dražen Đurović

Specijalist opće kirurgije i subspecijalist plastične kirurgije

Rođen u Zagrebu 1970 gdje je i završio Medicinski fakultet. Specijalizirao Opću kirurgiju u KB Sestre Milosrdnice. Užu specijalizaciju iz Plastične kirurgije završio u KB Dubrava.

Autor je i koautor u desetak radova iz područja kirurgije dojke i traumatologije. Najveći dio radnog vijeka posvetio je dijagnostici i liječenju raka dojke, kako kroz UZV dijagnostiku i preglede tako i kroz minimalno invazivnu te rekonstrukcijsku kirurgiju dojke.

Primum non nocere

Dr. Tihomir Markić

Specijalist urologije

Dr. Tihomir Markić diplomirao je na Medicinskom fakultetu u Zagrebu. U KBC Sestre Milosrdnice završio je specijalizaciju iz urologije, grane medicine koja se bavi kirurškim liječenjem bolesti mokraćno-spolnog sustava kod muškaraca, odnosno mokraćnog sustava kod žena.

Dr. Markić ima više od dvadeset godina specijalističkog iskustva u urologiji. Uz operativne zahvate, područje profesionalnog interesa su mu bolesti prostate, mokraćnog mjehura i bubrega.

Mens sana in corpore sano

Dr. Marica Maršić Đurović

Specijalist ginekologije i opstetricije, subspecijalist humane reprodukcije

Diplomirala 1996. god. na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

Specijalizacija ginekologije i porodništva u Klinici za ženske bolesti i porode Petrova – KBC Zagreb. 2015 god. završila subspecijalizaciju iz humane reprodukcije u Klinici za ženske bolesti i porode- Petrova, KBC Zagreb.

Dodatne edukacije putem više poslijediplomskih tečajeva I kategorije, kongresa i edukacija u razdoblju 2003-2016 god.

Dugogodišnji bolnički specijalistički staž u OŽB Požega i Specijalnoj bolnici Podobnik.

Medicus curat, natura sanat
POŠALJITE NAM PORUKU

Naručite se za pregled ili nam samo pošaljite upit.

gdpr-image
    Pročitaj više